fredag 4 november 2011

Nykter utgång!

Hej alla bananer och bananflugor!
Ikväll blir det en nykter utgång till strömpis, med de underbara vännerna Isabel, Kikki, Johanna och sen får vi se om min älskade partypingla Josse kommer också! :D <3

Jag ska för första gången vara nykter och gå dit för att dansa 100%. Ser det som ett bra träningspass då jag försöker få upp mina magmuskler och så som jag rör mig när jag dansar så lär det inte ta många gånger innan jag får dom efterlängtade magrutorna!!! (A) :D
Det ska bli intressant att se om det går att ha kul utan alkohol på krogen, annars får jag väll bara ha tråkigt, men det tror jag inte behövs för jag var med min underbara vän Olivia på McDonalds igår kväll då jag såg en jättefull tjej och det var sjukt kul jag höll på att dö av skratt inombords och när hon och hennes kompis gick ut så började alla på Donken asgarva och det vart sån skön stämning på hela folket för alla kunde skratta högt och alla skratta liksom åt samma sak, hennne! HAHA
Så att se fulla människor på stan är skitkul och man vet själv att man har varit den positionen själv någon gång, så jag tror att alla vart lättade och glada att man inte var henne igår...!

Så den stora frågan är, kan man ha kul på krogen och vara nykter?
Låt det visa sig med tiden....

Nu måste jag städa, innan dom kommer!!! :D

Puss hej leverpastej!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar