tisdag 29 november 2011

Striptease

Hej alla hemska och underbara bananer!
Jag har funderat på om jag ska byta namn på bloggen till bananbloggen.se eller nått men det får vi se... =)
Idag så hade jag först fett skoj på praktiken och jag fick även smaka någonting med grönsaker och sås... låter kanske inte så speciellt, nej det gör det verkligen inte, men det var första gången jag fick rysningar i kroppen över att ha smakat på någonting som någon annan har lagat... Herre gud vad gott det var!
Efter praktiken så ville jag ta en after work öl och vem passar inte bättre än min goda och onda vän Peter!? Han var hemma i Örebro en sväng efter all Idolturé för han inte har råd att köpa nya underkläder varje dag eller ville att sina kläder skulle lukta pung, efter att ha haft på sig dom 24/7. Istället för att vara i världens finaste och underbaraste stad Göteborg så åkte han hem för att tvätta! =P
HAHA
Jag bara skojar med er era små julegrisar gjorda av världens sötaste och smarrigaste marsipan!
Inte får ni vara doppade i chocklad för då får jag ont i magen...! HAHA

Nä nu ska jag väll sova för att imorgon så ringer min goda vän Joakim och väcker mig, för imorgon så ska han bjuda mig på chailatte på Espresso House och vi ska prata ut och förstå varandra sådär som bara två puckon gör! HAHA
Sedan så ska jag till praktiken för att rocka loss och laga den godaste och underbaraste mat som kan tillverkas i detta kök...! Och då är det top notch (hur fan det nu stavas...)!
Sedan innan jag slutar min praktik så kommer min underbara vän Isabel förbi och kolla på när jag fixar mig för morgondans utgång... Sedan så ska vi gå till Ivy där vi ska träffa finfina och underbara Olivia och svepa några snabba öl innan vi ska dra till Strömpis och skaka rumpa!
Sedan så får man ju se hur kvällen lider... kanske blir man bjuden på någon efterfest, det får morgondagen visa...

Aja nu så måste jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen!
Puss och kram svenne banan! <3
XOXOXO Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar