fredag 25 november 2011

Morgonpanik!

Hej alla underbara och fina människor, här ligger jag i min säng och har lite lätt panik... Jag ska packa, jag ska städa hos min moster, och sen så ska jag dra och möta Olivia vid kvart över ett ungefär! klockan är nu 11.41 och jag ligger fortfarande i sängen, vaknade för 20min sen. Istället för att göra som alla andra som bara skulle springa omkring som yra höns så ligger jag kvar här i sängen och skriver ett litet inlägg till mina underbara läsare och får igång hjärnan lite som jag känner är zombie aktiv...

Usch vad fan ska jag ha med mig då???
Lite fina och flashiga kläder ofc! Annars är jag väll bara för dum i huvudet, sen lite pengar och badrumsgrejer som... Vax, tandborste, finn medel, fluor, medicin, medicin, deo, lite schampo, parfym och en jävla massa grejer till!

På Lördag kommer vi iaf Liseberg! =D

Oj nu kanske jag måste skynda mig ändå HAHA!

Puss mina fina älsklingar och fuck you till alla idioter!
XOXOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar