fredag 16 december 2011

Ägg i håret!

Hej alla bananer!
Sista praktik dagen idag, att gå därifrån helt blåst kanske inte är så konstigt, men att gå där ifrån blåst dubbelt om kanske inte är sådär skitförånande det heller men det känns blött i byxorna och håret är klibbigt som fan!
Jag blev alltså blåst dubbelt om...

Första grejen jag gick på¨var att de sa "om vi får knäcka 3 ägg i ditt huvud så får du 1000kr, 500 var...
Jag stod där över diskhon och väntade på hur ont det skulle att göra när de smällde ägget i huvudet på mig.ö det gjorde inte ont överhuvudtaget... Så vad fan jag sa kör på!
Det kom ett andra ägg och så stod jag där väntande på sista ägget, jag sa "hallå när kör sista ägget då???!" Då började alla som jobba där stört tjuta av skratt... Sedan hörde jag de säga "haha vi sa om vi knäcker 3 ägg i huvudet på dig så får du 1000kr, vi knäckte bara två ägg, så vi är inte skyldiga dig några pengar...HAHA". Det kändes ju förjävligt! Jag blev skitsur med all rätt... Jag blev blåst, och så dum som jag är så tog jag inte pengarna innan dom knäckte äggen på mig... Jävla skitgubbar!
Men jag kunde inget annat än skratta åt dom...

Sedan körde dom en lek, "tratten"...
Den går ut på att man har ett mynt på huvudet och man ska träffa myntet i tratten som ligger innanför byxan... Ingen klarade det så då bad dom mig att testa...
Jag tog myntet i pannan och böjde mig bakåt för att träffa tratten med myntet... under tiden jag stod där som en gammal gubbe med benen framför kroppen för att träffa med största sannolikhet med huvudet bakåt så hällde dom ett helt glas med iskallt vatten i tratten...
Mina kallingar blev dyngsura precis som om jag skulle ha pissat på mig....
Ännu en gång visade jag för mig själv att jag är IQ-badboll och gick på deras skämt!

Då rann bägaren över!
Jag tog mina omdömen och bytte om. Den ena efter den andra kom in och sa hej då...
Då berättade jag att det roligaste av allt som dom inte visste om var att när jag fick erbjudandet att få tre ägg knäckta i skallen så messade jag mina kompisar och sa, "nu ska jag tjäna 1000kr för att dom ska få knäcka 3ägg i huvudet på mig, så ikväll bjuder jag på 1 flaska rosé..." dum som jag var!
Skitsamma dom fick ett gott skratt och det är jag glad över även fast jag är skitsur för det dom gjorde...!

Nä nu alla bananer så ska jag sova för imorgon så ska jag vara hemma hos min moster kl 11 och städa hos henne, det är om 6 timmar!
Men innan jag somnar ska ni få dagens eller rättare sagt gårdagens jullåt!


Puss och kram svenne banan, XOXO, Löve ya guys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar