måndag 12 december 2011

Myspys efter julbord!

Hej alla bananer!
Nu ligger jag här i min fina säng och ska snart ut med min mormors lilla skabb hund.
Jag ligger här i min säng med en riktig skön julstämning. En mage som är full med julmat, julmusik i rummmet och ett tänt doft ljus som är nyinköpt! Det känns härligt mysigt men vart fan är den seriösa snön som jag vill ha, och vart är dom seriösa människorna, killarna???
Jag vill ha en seriös kille att mysa med här och nu!
Men det är inget man kan önska sig i julklapp tyvärr...

Aja julbordet käkade vi på IKEA med alla pensionärer. Det verkade vara en pensionär träff för jag har aldrig sätt så många gamla gummor och gubbar. Gubbarna var för det mesta hungriga och tjuriga, försökte gå före i kön och blev ännu surare när dom blev visade längst bak i kön igen... HAHA

Inget illa menat alls mot pensionärer, jag tycker dom bara är så roliga och mysiga! =)

Nä men nu ska jag mysa vidare eller gå och umgås med familjen lite, men det var så skönt att ligga här och bara  koppla bort alla tankar!

Här kommer dagen jullåt!
My favourite time of year (jag instämmer)...


XOXOXO Löve ya guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar