tisdag 6 december 2011

Börjar jag bli magsjuk?

Hej alla bananer, jag mår inte allt så bra... men jag hoppas ni alla mår bättre!
Buksmärtor, kall svettas, illamående, huvudvärk och ja risig i kistan.... Men däremot så känner jag mig skitsnygg! HAHA
Känns inte alls bra, jag som inte får bli sjuk just nu med tanke på praktiken snart är slut och att jag kommit till ett så bra ställe där jag får chansen att visa vad jag går för och där jag får chansen att utvecklas.... jävla skit!

Nu kollar jag om min familj, som alltid ska vara så efter och aldrig se någonting live, på dagens handbolls match, Sverige-Uruguay. Fyfan vad värdelösa 20min av Sverige. Så jävla värdelöst så det finns inte! -.-

Aja nu så ska vila vidare och kolla på handbollen innan det är dax för sängen. Tror det behövs....

Hoppas att jag mår bättre imorgon!

XOXOXO Löve ya guys<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar