lördag 3 december 2011

Fin dag med finaste

Hej alla fina människor. Nu har jag fixat mig för att gå till Espresso House med min fina <3!
Jag hinner inte skriva så mycket nu, eller jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.... Jag kan säga såhär att det var bästa natten på länge! Att vakna upp bredvid någon som man tycker väldigt mycket om är som en dröm! Tänk att le 24/7 så man får kramp i kinderna... så lycklig känner man sig!

Jaa vi har en slags bekantskap helg där vi ska låta den ena få veta exakt allt om den andra och tvärt om!
Sen får man ju se vad som händer emellan oss... <3
Jag tycker iaf sjukt mycket om honom och det är min lilla göteborgare som jag skrivit om förut <3

Ian's favorit jullåt som ligger honom varmt om hjärtat <3
Nu drar vi och käkar!
Löve ya bananas, XOXOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar