tisdag 13 december 2011

SEX!

Hej alla bananer!Det här inlägget ska handla om hur jag ser på sex...Jag har lagt ut detta inlägg i början av min blogg karriär men kände att det var dax att bli upplagt igen!

Jag förstår inte varför alla ska knulla runt. Det gäller inte bara bögar, det gällar alla mäniskor! Visst bögar är kända för det men jag lovar det kommer komma och straffa dig!
Jag dejtade en snubbe som har legat med 60stycken pluss säkerligen några efter mig. Vad får en att känna tro hos någon som bara söker sex och har en horstämpel i pannan?  Man kan inte känna sig speciell, det är iaf vad jag inte kunnde göra hos denna kille så jag dumpade honom, annars var han nog den kille i mitt liv! Han är en av Sveriges mest välkännda bög, men varför är han det för? Jo för att han har knullat runt med folk i sin stad, runt om i hela Sverige och även utomlands... Growse!
Vad får en att knulla runt?
Det är skönt, man är nyfiken på hur bra olika personer är i sängen, om man gillar stora eller små kukar, vad som passar ens eget rövhål/fitta och hur man når sin personliga optimala njutning.... Det är nog en hel del saker till som får en att vilja ligga med massa personer och göra sitt namn smuttsigt.

Sex för mig är någonting man ger till den personen som man värkligen tycker om. Jag skulle aldrig kunna ha ett one night stand! Utan har jag sex med en person så betyder det att jag älskar dig...
Visst jag skulle också vilja hitta min personliga njutning inom denna punkt. Men vill jag hitta det där lilla extra så kommer jag göra det med just den partner jag lever tillsammans med. Det blir absolut ingen snuskig gammal gubbe som frågar här på QX om jag är intresserad att träffas en snabbis i någon buske och ha lite roligt! Det är inte roligt det är disgusting!
Så snälla människor sluta upp med att skriva för täskiga sexförlag för dom blir ändå inte besvarade!
Det får nog räcka för denna gång inom temat sex!
XOXOXO Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar