måndag 19 december 2011

Nattsällskap

Hej alla bananer!
Inatt fick banankontakten lite sovsällskap! :D
Det var riktigt mysigt, ooh jaa!
Jag har ju så jävla kallt på mitt rum, för att det är typ hål i min vägg för det läcker in kall luft! och kyler ner en som fan!
Det kanske inte är så konstigt då att jag fick feber och åkt på en förkylning!?
Nä verkligen inte, men febern är borta weehoo! :D
Men när man låg där i kylan helt iskall så fick man ett par varma armar som värmde än hela natten!
Superduper mysigt och det var absolut inte sista gången, hoppas jag!
För det var dom härligaste händer jag blivit omhållen med....

Nu tänkte jag gå till espresso house och ta en fika med någon frivillig själ! =)
Nä nu blev det ändrade planer, det blir att ta en take away chai på espresso house och sedan umgås med Billy, en kär bruur, innan jag ska käka med hans familj som ska flytta hit nu i veckan! <3


Dagens jullåt! =D


XOXOXO, löve ya guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar