söndag 11 december 2011

Nattkul

Hej alla bananer!
Nu är klockan 04.00 och jag kom precis hem från en liten road tripp med min underbara vän Joakim! Först så satt vi ute i kylan och pratade, men sen blev det kyligt så vi tog bilen till McDonals och käkade. Vi märkte att maten, stolarna och jaa allt där var fetare än på dagarna... På natten är det som alla tror, DeppoFetttotime... Det är då dom feta och ledsna vågar komma ut ur sina hålor och röra sig mot donken för att tröstäta... Precis som jag gjorde ikv!
Bilden är tagen när vi var i GBG tsm! =)
Att lägga ner tid på någon som har sårat mig och bara ljuger för mig eller vem fan det nu är han försöker lura gör mig inte direkt glad utan bara jävligt ledsen...
Aja efter McDonals så körde vi först runt i staden och lyssnade på lite musik och pratade om allt och ingenting innan vi bestämde oss för att åka lite längre, så jag skulle visa honom vart våra underbara vänner bor. När vi var 5min där ifrån så messade jag dom och frågade om dom var vakna. Klart dom var, så vi åkte och plockade upp Kikki innan vi körde vidare mot Bellas hus. Vi blev bjudna på glögg och lussebullar, sen får man ju inte glömma bort pepparkakorna med smör! HAHA
Vi satt och hade lika kul som vi brukar ha, helt sinnessjukt kul!
När klockan var 3 bestämde vi oss för att rulla vidare hemåt... Då pratade vi om lite lägenheter och bestämde oss för att om jag får en inkomst så flyttar vi ihop. Fatta no dead time utan vi kommer ha fett kul 24/7 =D
Jag och Jocke har absolut aldrig tråkigt när vi umgås, och jag vi är riktigt bra vänner!

Anledningen till att vi umgicks ikv var för att jag är nere som jag skrev och jag vill inte somna för att jag har drömt om denna personen 3 nätter i rad och vaknar av att det rinner tårar ur ögonen och man är jävligt ledsen...
Tyvärr är det så att jag är rätt rädd att det ska fortsätta varje jävla natt tills jag kommer över personen, om jag nu gör det.... =(

Aja det finns så många andra snubbar som förtjänar mitt hjärta så mycket mer än denna snubbe!

Nu ska jag sova för att orka med morgondan då jag ska upp om mindre än 7 timmar för julbordet med min fina vän <3

XOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar