söndag 4 december 2011

Min dag, svampen

Hej allabody everyone! HAHA
Min dag har varit väldigt fin och lite stressig men ganska kort...
Den började med att jag och mina fina vaknade kl 12, somnade om igen och vaknade kl 14... Vi skyndade oss och gjorde i ordning oss för att jag skulle ju bjuda på lunch till min fina familj. Det blev Indisk kycklinggryta med en liten tuch av Sverige... Efter maten så drog vi förbi Svampen, Örebros vattentorn och kollade ut över Stan som lös upp så fint!


Efter utsikten så fick vi ganska bråttom så vi fick springa till centralen och sen han vi precis med 2min i god tid... Men jag har fått benhinsinflamation, så att springa i converse är inte alls bra eller skönt... Det gjorde så jävla ont och det kändes som om benen skulle brytas på mitten, jag skojar inte...!

Aja sen så pussades vi hejdå... Jag gick till min mormor och ut med hennes lilla sketna hund!
Efter det så gick jag hem och kollade på tv och somnade på en gång nästan!
Sov tills mormor ringde igen 5 i elva! Men jag palla inte gå ut med hunden då och pappa hade redan klätt på sig för att gå ut med den så jag slapp... =D
Nu ligger jag i min säng och kollar på lite julfilmer men ska väll ringa en kompis snart... <3

Puss hej leverpastej!
Löve ya my bananas XOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar