fredag 9 december 2011

Du äcklar mig!

Du äcklar mig....
Du är falsk?
Du är fan ett KOOV barn... eller?
Komplicerad, Oseriös, Omogen, Virrig...
Klarar du ej av det så är du fan en torr jävla gran som kan stå där i ditt hörn och barra med ditt glitter och kulor av plast...

Det som stör mig mest av allt är att det känns som att du är avundsjuk på mig... Startat en blogg för att få uppmärksamhet och det stör mig som fan!
Om du nu vill starta en blogg så kan du väll skippa allt det att du vill byta kroppsvätskor med andra och allt det... Om du säger sanningen till mig så är du bara patetisk... Du fattar kanske inte att du får ett rykte som slampa direkt när du skriver nått sånt, jag hatar slampor som är fejk. Snälla var uppriktig och säg precis som det är... Du har kanske ett kontroll behov, vill att jag ska vara svartsjuk men det förstör bara allt, om du inte kan inse det så är det du som är som 12 mentalt ibland inte jag som du går runt och säger till alla... Jag har en diagnos, ja men vad fan har det med saken att göra? Vill jag att alla ska veta om det så skulle jag väll ha berättat det själv!?
Jag kan väll lika gärna säga det rakt ut nu här på bloggen eftersom att du redan har sagt det till en jävla massa.... Jag har ADD, koncentrationssvårighet... Inte är jag ett jävla freak för det.... Det är en jävla massa som har denna svårighet och vi är lika mycket värda för det!?
Eller vad säger ni alla ADD barn?

Dom som tycker nått annat är också disgusting...


Aja nu pallar jag inte vara less längre...
Dagens jullåt kommer här!
Tyvärr finns det ingen video med bra ljud så här kommer en Spotify länk!
Sanna Nielsen – Just Like That

Kanske ska man skippa allt???
XOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar