torsdag 22 december 2011

Större än vad jag trodde!

Hej alla bananer!
Jag är helt chockad över den goda respons jag får av alla människor!
Hetro-,bi-, homosexuella människor! Alla egentligen, dom visar att dom älskar det jag gör och att dom tycker om mig vilken sexuell läggning jag har. Jag får höra att jag är en stor förebild för väldigt många och att om hundra tusentals killar och tjejer vore mer som mig, att våga stå för den man är, vara så trygg och säker på sig själv, och att jag är så himla öppen om allt!
Jag får höra att jag är en underbar människa som verkligen är älskad precis som jag är, varje dag. Det är så underbart trevligt att höra det och man blir så jävla lycklig. Att vakna upp varje morgon och veta att man är underbar och älskad av alla!

Killar som är så hetro som man kan bli har tom kommit fram till mig gett mig en kram och uppskattat det jag gör och tycker folk ska ta efter mig, att jag är en riktig förebild för tusentals människor. Det har tom hänt att dom ber mig att ge dom en puss eller en kram för att dom tycker jag är så underbart jävla bra. Det uppskattas verkligen!

Jag kan ju säga såhär, jag vet att jag har en relativ stor blogg. Att jag har Örebros största Gayblogg och QX´s näst största!
Jag har ingenting i min blogg som har nått med sexiga killar, eller någon sexblogg. Det ända jag har är mig själv och jag skriver om mitt liv och om saker som jag tycker och tänker. Det kan ta hårt på folk men det är ingenting riktat mot någon, eller jo oftast är det så men jag ger aldrig ut något namn eller nått i dom lägerna!

Nä men jag är iaf super glad !

Idag så har jag varit på julfika, julavslutning i kyrkan och lekt skyltdocka på Jack & Jones!
Trevligt var det iaf och jag blev riktigt snygg, jag kände mig som en riktig modell!

Nu är jag hemma och ska börja julstäda mitt rum, och kanske får lära mig hur man tvättar nu så jag har några kläder!
För nu är dom verkligen slut, eller jag klara mig i 2dagar till... men det kanske är bättre om man tvättar? Jag tror nog det, så nu ska jag springa ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tid! =)

Men fört innan jag dra, jaa då kommer låten som är bakom dagens lucka i min lilla jullåtskalender....
En fantastisk bra brutta, med en fantastisk bra röst, enligt mig Sveriges bästa röst!


XOXOXOXO, Löve ya guys! <3
Be strong, hold on! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar