torsdag 15 december 2011

Bushy musch!

Hej alla bananer!
Förlåt att jag inte har uppdaterat min blogg på sista två dagarna, men jag varit väldigt upptagen, först och främst med praktiken, sen har det funnits en person som jag har tänkt på 24/7... Jag är så jävla ledsen men igår för att tänka på något annat så gick jag ut på krogen. Men jag har ingen möjlighet i att få tag på pengar längre för bankomatjäveln åt upp kortet! :@ blir så jävla förbannad!
Men imorgon så måste jag till banken och skälla ut dom....
Skitsamma jag kom iaf hem inatt klockan 04.00 skitfull!
Kl 10.00 skulle jag vara på psyket, men fyfan vad rädd jag är för stället och det var precis som jag hade förutsett. Precis som på film.
Och han läkaren jag träffa var ju helt bakom flötet... Jävla gubbjävel!
Varför tror ni att jag har fått sömntabletter för? Jo för att kunna sova på nätterna. Men han tycker inte att man ska sova för det mår man inge bra av... Jävla idiot gubbe, honom vill jag aldrig träffa igen. Han sa igentligen ingenting mer än mm, mm, mm, mm, tyst i 3min och sen frågade han, vad vill du bli när du blir stor? Tycker du det är kul att laga mat?
Alltså han var den största IQ-badboll som jag har träffat... Jag sa till han att du är fan störd sen gick jag och hämta morsan och sa att han var helt störd! Det visade han ännu mer när han gav mig en lapp med instruktioner hur man gör på kvällen när man ska sova. Först borstar man tänderna och sen sover man kl 22... Jag slutar förfan min praktik kl 22 som tidigast ska jag sova då? Nä tror inte det. sen ska man gå upp kl 4.00 för man får inte sova längre... Jävla idiot!
Han sa såhär till pappret. Det här funkar inte om man inte går in helhjärtat i det som står. Mitt svar lydde såhär. Det skulle aldrig falla mig in i att testa detta. Varför då? frågade han mig och morsan kollade på mig som att hon ville ställa samma fråga. Mitt svar var ännu bättre denna gång... Det är ju förfan helt stört, man måste faktiskt sova! (i huvudet tänkte jag jävla gubbjävel, men det sa jag aldrig...)


Imorgon ska jag även ut till strömpis antaglien med 3 superhärliga lirare!
Men det är min sista dag på praktiken imorgon och jag vet inte när jag slutar... Hoppas i ganska skaplig tid iaf!
Dit kommer iaf Sara Varga imorgon och springer för livet!
Jag tycker själv som många av mina närstående tycker att jag är jävligt strong som går till praktiken nu när jag mår så jävla dåligt som jag gör!
Men jag kommer inte undan att inte tänka på denna snubbe... Jag vill inte sova för då drömmer jag om honom, jag vill inte leva för då tänker jag bara på honom!

Men skitsamma jag ska försöka vara strong nu iaf!

Jag ber så mycket om ursäkt till er alla goa bananer som har väntat att höra någonting från mig!
Men är man busy much så funkar det inte riktigt att blogga....

Här kommer gårdagens jullåt och även dagens!




XOXOXOXO, Löve ya guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar