söndag 18 december 2011

Sjukstugan!

Hej alla bananer!
Nu sitter jag här på jullov med feber och förkylning...
Jag har i stort sätt bara sovit dom 2 sista dagarna och det är därför som jag inte har orkat skrivit så mycket här i bloggen... Jag har försökt att skriva några gånger men jag har somnat varje gång... :/

Men iaf nu så testlagar jag revbensspjällen som vi ska ha till jul. Kul men det känns lite konstigt att laga mat när ingenting smakar som det brukar... :/
Då får man ju lita på dom andra test smakarna.... Eller hur? ;)
Jag har gjort en hounungsglaze med glöggkryddorna plus vitlök och lite chilli och lite annat göjs...
Glazen står just nu ute i kylan för att bli redo för att smetas på på spjällen innan dom ska in i ugnen!
Smarrigt!

Nä nu känner jag att jag måste vila vidare och kanske sova lite... <3
Men innan dess så ska ni få gårdagens och dagens jullåt!



XOXOXO, Löve ya guys! puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar