söndag 11 december 2011

DAMP!

Helvetes vilket jävla skit!
Imorgon så ska jag gå på Julbord med min fina kompis som också är min brors flickvän och mamman till hans dotter!
Det ser jag fram emot jättemycket, men jag behöver 100kr till det, så innan jag fråga morsan om pengar så tänkte jag kolla in hur mycket pengar jag har på mitt konto. Jag stoppade in kortet i kortläsaren och tryckte pin koden eller det jag trodde var pin koden... Det funkade inte första gången så jag tryckte samma igen men inte funkade det då heller... Så då testade jag en annan kombination!
Nu är kortläsaren spärrad och jag kommer inte åt min Internetbank... J*VLA K*K H*R SKIT!
Jag får damp.... GAAAAHHH! -.-

Imorgon så ska jag upp vid 11 fixa i ordning mig för julbordet och sedan gå hem till henne vid 12 och sen drar vi och käkar julbord!
Jag har aldrig käkat julbord innan julafton förut så det blir något nytt... Men det kommer säkerligen finnas många grejer som jag inte smakat förut och jag ska verkligen lära mig käka sill eller jag måste smaka alla de olika sillarna, i de olika såserna!
Då kan jag verkligen säga att jag har smakat... =D

Fan nu måste jag fixa nytt med Internetbanken eller så fixar jag i mobilen som min bank tjatar om... och som dom har skickat med mig!


Nu så ska jag käka mat innan jag ska gå ut med mormors lilla skithund!
XOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar