lördag 3 december 2011

Fantastisk kväll!

Hej alla fina människor, jag vill bara säga att jag har en sån jävla mysig och trevlig kväll, med mina underbara föräldrar och världens absolut finaste och underbaraste!
Vi sitter och lyssnar på lite härlig musik, dricker lite vin och har allmänt trevligt!
Jag vill aldrig att kvällen ska ta slut, men tyvärr så lider den väll till sitt slut... :(
Jag har en sån magisk kväll, har aldrig haft någon liknande i hela mitt liv... Mamma ligger mot mitt arm och jag känner sån kärlek, alla är precis sådär lagom dragna och helt överlyckliga!
Jag tror att min familj tycker lika mycket om honom som jag gör, och det finns liksom en sån kemi som jag aldrig känt förut med någon kille med min familj!
Jag är så himla lycklig så det finns inte...
Jag har haft ett fantastiskt samtal med morsan som vi sällan har, alltså jag menar att sitta med sin älskade mamma som man sällan har eller tar tillfälle att göra.. jag vet att jag kan få ett sånt samtal  precis när jag vill men jag tar aldrig chansen, tyvärr!

Jag är så lycklig så det finns inte och önskar att alla, precis alla på denna planet skulle kunna få en sån här magisk kväll som jag har just nu!
Jag känner även att killen i mitt liv, som har precis allt, och då menar jag precis allt som jag söker går ihop med min familj som han gör!
Nästa helg så ska jag göra allt för att komma upp till Göteborg och träffa hans familj och hans syster som han snackar så gott om och önskar att jag går ihop med hans familj lika bra som han gör med min!
FUCKING AMAZING <3

Nä sådär nu ska jag åter igen vara social och ta denna kväll in i mitt hjärta, jag kommer aldrig att glömma denna kväll!
Jag har även insett att jag har en bror som ställer upp på mig alltid, och det är jag jävligt glad för!

Jag älskar hela min familj och imorgon så ska jag laga en av dom godaste rätterna jag klarar av för att tacka alla i min älskade familj att jag har dom! <3

Puss och godnatt, XOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar