fredag 2 december 2011

Mysig dag!

Hej alla trevliga och mysiga bananer!
Just nu har jag kommit hem efter en trevlig dag på Espresso House där jag satt med mina underbara vänner Isabel och Johanna!
Johanna åker till Thailand snart så det var näst sista gången jag träffade henne för vi har nu bestämt att vi ska ses på tisdag innan min praktik... För inte får hon åka dit om jag inte får krama henne hej då och sitta och snacka lite innan!
Nu kollar jag kollar på EM lottningen i fotboll och är shise trött... så nu är det bara att vila upp sig innan Ian kommer hit kl 22.55 eller vad det nu var han kom hit! Då blir det ut och dricka några öl, jag känner inte för det men jag måste ju visa han Ivy min favorit bar där ölen kostar 20kr! =D
Jag hade tänkt att vi skulle dra på julkonserten på stortorget som jag trodde skulle vara imorgon men, nä tydligen så var det på söndag då han åker hem kl 17! JÄVLA SKIT -.-
Aja men vi hittar på något annat kul istället!

Herre gud vad trött jag är, måste nog sova lite nu innan maten... jag fattar inte varför jag är trött egentligen, jag sov till kl 14, gick upp och fixade mig för att dra till stan och fika... sen satt vi där till kl 17. Efter det så drog jag hem till min moster och städa, tog 10min. Sen gick jag hem till min mormor och gick ut med hunden. Nu är jag hemma och glor på tv och ska mysa med min brors dotter lite!

Här kommer dagens jullåt!
Mer jul!

Löve ya guys, XOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar