onsdag 28 december 2011

Jävla fetto!

Hej alla feta bananer!
Ikväll är det jag och min vän Billy som är tjockast. Ingen ska väll säga emot oss!?
På menyn idag står det, Chips, Dipp, Cola, Godis och eventuellt en pizza om det går ner... Men "mat" ska man väll ändå käka?
Det bästa med att ha en sån här kväll är att jag behöver inte alls känna mig tjock, för jag har bildbevis... Skoja bara, eller jag har ju det men ändå. Jag har ju medicin så jag kan rasa 10kg på mindre än 2veckor och det känns inte som att jag behöver gå ner mer än 5 så det är borta på några dagar bara... Börjar väll med det imorgon så jag är slank och fin till Nyår! =D

Jag kände att jag hade lite aggressioner som skulle ut tidigare idag också och då filmade min vän.
Det var rätt kul samtidigt, för jag står mitt på stan och skriker ut en låt.
"Fuck my bloody pussy"

Nä nu så blir det inge mer fetto här för nu ska jag dra och dansa på Strömpis!
Taxin är här om 5min....
XOXOXO, Löve ya guys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar