tisdag 20 december 2011

Stort ansvar och inhandlade julklappar (till mig)

Hej alla bananer!
Nu har jag precis kommit hem efter en trevlig dag på stan med Fredrik och Jocke. Dom har försökt få i mig lite vett men det klarade dom inte riktigt... För det finns inget viktigare än att följa sitt hjärta även om det kan gå för långt, men det gör det sällan!

Jag har en del att berätta för mina föräldrar ikväll och Josse, den nyblivna mamman ska vara med när jag berättar detta livsviktiga!
Det känns lite jobbigt att berätta för dom men det är jag ju lite mer eller mindre tvungen till....

Jag är ung, nyss fyllt 18 år och jag ska få detta ansvar runt min hals!
Jag tror jag är redo men ändå inte, jag har inte gått ut skolan än och det är inte ett stort ansvar jag ska få. Jag kan inte säga vad det är men dom som är inblandade vet.
Det är ett ansvar för resten av livet!
Jag kommer finnas där 24/7 om så behövs och jag kommer lägga ner hela min själ i detta "projekt" om man kan säga så...!

Nu ska vi prata om annat så jag bryter av med dagens jullåt!


Min dag på stan...
Jag hjälpte min älskade kompis och hans familj att flytta in till stan igår. Så gick vi hem till mig drack varm choklad jag och min vän. Sedan kollade vi på massa roliga klipp från Internet eller ett av mina gamla inlägg "natthumor". Vi skrattade så vi dog, till klockan var 4 och då var han tvungen att bege sig hem.
Jag skulle vara på stan kl 10.00 eller 10.30 men jag försov mig så jag var där 13.30.....
Då drack jag en Chailatte som jag alltid gör med laktosfri mjölk.
Efter det så gick vi på stan och kollade på julklappar som jag köpte till mig själv. Tro inte att jag är en snål jävel nu som bara köper julklappar till mig själv utan jag fick pengar av min moster så jag kunde köpa det jag ville ha till julafton. Jag kan säga såhär jag kommer bli jävligt fin!
Mer säger jag inte förens jag lägger upp en bild på mig själv just på julafton! <3

Nu lyssnar jag på lite julmusik och ska straxt slå in paketen jag har fixt fram... :D
Jag vill ha jul nu, den mysigaste tiden på året där alla samlas. Och detta år kommer även en familj till hit så att vi skulle slippa bråka om vart min brors dotter skulle vara... Om hon skulle vara hos hennes mormor eller farmor. Ja men typ så är det så dom kom överrens om att fira jul tsm i år!
Ska bli riktigt mysigt och jag slår vad om att alla kommer slåss om att få hålla i Tindra som alltid!

Nä nu så måste jag skynda mig att slå in paketen innan folk ser dom även fast dom är till mig! HAHA
XOXOXO, Löve ya guys! <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra berätta för familjen! ,Jag vet hur jobbigt det är att berätta stora saker för dem i och med jag berättade om hela mitt helvete till ungdomsliv för dem. Finns här om du vill prata om det! Precis som du finns där för mig,

    SvaraRadera
  2. Tack, det vet du att jag finns där för dig!

    SvaraRadera