onsdag 7 december 2011

Limousine till Heaven...

Hej alla bananer, nu har jag vetat om detta ganska länge eller sen första december! ;D
Jag har fått en julklapp av Heaven (Örebros Gayklubb) till festen den 26e!
En limousine där jag plus 7 får plats, 5 platser är uppbokade eller 2 platser är säkra sen är dom andra 3 tilldelade och om dom kan så är det deras!
Dom andra två, undrar ni såklart vem som ska få... Jo det har jag funderat på och kanske lottar jag ut dom eller så ger jag dom till behövande barn i Afrika! HAHA
Ja visst har jag rolig humor??? ;)

Nä men än är det inte hundra till vilka jag ska ge platserna, men absolut så har ju min kille en plats om han kunde följa med, sen har min lilla modebög från Göteborg en given plats och sen absolut min kompis och granne Jocke! =)
Sen får vi se vilka dom andra platserna går till!

Om du vill ha en plats så tycker jag du ska skriva varför just du ska ha en!

Till festen så kommer det super snygga lättklädda hunkar som ska dansa gogo och det är väll nice? ;)

XOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar