onsdag 21 december 2011

Utgång ikv och vad fan ska jag ha på mig?

Hej alla bananer!
Ikväll blir det utgång, jag vaknade för ca 40 min sen och klockan är nu 18.08.
Jag hade jävligt svårt att somna igår, och tyvärr var det lite aggressioner som behövdes ut. Nu har man ju sovit bort hela dagen och då får man väll vara uppe hela natten... "We gonna sleep all day and party all night, this is how we like to live our life..." Eller hur är det Sean Kingston sjunger? ;)

Aja, nu har jag ett jätteproblem här!
Vad fan ska jag ha på mig?

Morsan vägrar att tvätta mina kläder, jag vet inte hur man gör, och då blir det ett jätteproblem!
Jag har inga kläder!
Jag har väll nått men, hur snyggt är det? Nä det kan jag fan slänga eller skänka till myrorna... Alltså jag vill ha mina kläder tvättade och det är nu!
Jaa jag är väll IQ-Badboll nummer ett, men vad fan jag ska väll också kunna klä mig snyggt?
Jag gör det men det är väll så mycket enklare med rena kläder!
Jag har förhoppningsvis något snyggt, det blir antagligen någon skjorta ikv för nått annat har jag inte, eller jag hoppas att jag har någon vit t-shirt inkastad längs inne i garderoben eller nått fint, men det ser mörkt ut, riktigt mörkt ut!
Men det är ju bara att göra sitt bästa att hitta nått fint!

Jag lägger upp en bild på hur jag ser ut klar ikv...
Straxt innan 20.00 för sen måste jag springa ut med min mormors hund innan jag beger mig till stallyktan och sedan Ritz ikv!
Första gången för mig på Ritz och det blir nice! =D


Nu dagens jullåt!

Nä nu ska jag vila mig lite, dricka lite varm choklad och kolla på dagens julkalender! <3

XOXOXO Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar