torsdag 8 december 2011

PINSAMT!!!

HAHA Hej alla bananer!
Fyfan vad pinsamt, jag dööör!
Jag ligger här hemma och har skitont i magen, konstant magknip och jaa det gör så jävla ont!
Jag fick för mig att göra ett IQ test för att se om jag verkligen är så jävla blond som alla säger... Det visade sig att jag har ett jävla högt IQ, 127! =D
Jag blev skitglad så jag skrek av glädje... Men mitt i allt så kom jag ihåg att vi har en hantverkare som håller på att laga våran dörr... Dörren står öppen ut till trapphuset, och jag kan säga såhär att vi har inte direkt ett isolerad trapphus, så det skulle ha låtit ändå ut där... Men det värsta är att när jag går upp ur soffan för att göra varm chocklad så ropar hantverkaren på mig att han är klar!
Bredvid honom så står det en ung kille, min gamla handbolls kompis... PINSAMT!!!

Men skönt nu att hela huset vet om vilket IQ jag har! HAHA

Igår så kollade jag på en film som heter Legally Blonde, en film där jag skulle känna igen mig, enligt mina vänner... Det roliga är att jag ansåg henne vara 100ggr smartare än mig i vissa fall och att jag var 100ggr smartare än henne i vissa tillfällen... hmm =/
Det var rätt kul HAHA!

Här kommer dagens jullåt!
Eller det är rättare sagt ett julalbum....

HAHA tyckte ni det var bra? Jag älskar det! =D

Aja, nu så sitter Aron på tåget och senare så kommer Isabel hit... <3
Två riktigt roliga vänner!

Puss <3
XOXOXO, löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar