tisdag 27 december 2011

Night after limousine day!

Hej alla bananer!
Hoppas ni har haft det bra på sista tiden, det har varit så att jag har haft så mycket på sista tiden att jag inte hunnit blogga... Jag har inte direkt haft någon lust att göra det heller, pga att jag inte kommit in på min QX-blogg som ändå är en av dom absolut största bloggarna där. Och då känns det inte sådär skitkul att skriva nått direkt... men skit samma, nu är jag tbx och det i slagform!
Igår åkte jag limousine till Örebros gay klubb Heaven som var en julklapp av dom till mig. Det kändes riktigt roligt, det var rätt maffigt, och jag hoppas att det inte direkt var den sista gången jag åkte limousine!
Inne i limousinen låg det några masker som ni ser på bilden.... och när vi kom till Heaven så stod det en flaska vin och så på bordet till oss! =D
Fläshigt....
Kvällen var underbar till en början men sen så spårade den ur totalt innan den blev nästan okey igen....
Anledningen till att den spårade ut så var pga precis det förutspådda... En kille som jag verkligen tycker om, visade inte en av sina bästa sidor. Visst man får prata med vem fan man vill, men man dissar verkligen inte en för en annan kille!
Speciellt inte när just han lagt ut en bild där vi kysser varandra offentligt och leker med mitt hjärta. Säger man en sak till mig så ska det vara lika ärligt som att havet är vått...!


Nä nu alla bananer ska ni få höra!
Jag ska nu fixa till mig och sedan dra till espresso house och dricka en laktosfri chai latte, jaa precis som jag brukar!

XOXOXO, Löve ya guys!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar