måndag 12 december 2011

Skithund!

Hej alla bananer!
Jag tror jag blir galen, vad är vitsen med att gå ut med en hund som inte vill gå?
Jag får springa ut i regnet för att nästan dra runt hunden?
Sen när jag tappat tålamodet och låter henne gå vart fan hon vill så går hon 5meter sen så kollar hon på mig med sina små ögon som säger "bär mig snälla"! Och du tror att jag bär en blöt liten hund när hon inte har skitit eller pissat?
Skulle inte tro det va... =O
Det vore en annan sak om vi gått jättelångt och hon har gjort sitt....
Jag ser absolut ingen vitts med det hela... Eller jo man får väll tänka på pengarna...!

Äsch hundar är inget att ha... Så mycket skönare med inne katter som ligger och latar sig hela dagarna, precis som jag skulle vilja göra, och det skulle jag gör också om jag vore en katt! ^^





Skitsamma, nu ligger jag här med mina fötter mot elementet och har mitt doftljus i ögonvrån och julmusiken i öronen!
Superduper mysigt!
Tänk om man fick dela denna tid med dig!





XOXOXO, Löve ya guys! <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar