fredag 23 december 2011

God Jul!

Hej alla bananer, jag hoppas eran dag har varit helt suverän och att julstämningen har kommit in i era hem!
Idag är det julafton och jag känner absolut ingen julstämning alls... allt är problem och det känns inte värt att fira någon jul. Det har absolut inte varit som alla andra år, då man känt att jaa nu är det jul, det är en mysig stämning och allt är på topp!
Det känns rörigt allt just nu, och jag är riktigt förvirrad... Jag kände lite julstämning för några dagar sedan men den försvann när jag drog från julbaket efter att jag och min familj bråkade. Då kändes det som att det lika gärna kunde ha varit sommar!
Jag vill ha värme och kärlek från alla runt om mig, men det är svårt ibland, tyvärr.... Det känns inte som att någon är sådär jätte glad i min omgivning, alla har nått problem och alla är ledsna på ett eller annat sätt. Jag tror inte att det är direkt någon som är glad.
Julen är absolut den tiden på året då allt ska vara på topp, den betyder glädje, kärlek och allt sånt för mig!
I år har jag bara sett baksidan, eller de sista månaderna, men vissa glimtar och det har varit bland det bästa stunderna i mitt liv!

Nu ska vi vara glada och ha humöret på topp för annars funkar det inte!
Det måste ta så sjukt mycket mer energi att gå runt och vara ledsen istället för att inte tänka på alla bekymmer och bara gå runt med ett leende på läpparna. Jag har försökt men jag vet fan inte om det stämmer alltså!
Bakom allt leende finns ett stort djupt hål som jag vill täppa! Med kärlek.... Min livs kärlek kommer hit på juldagen och jag saknar han så sjukt mycket så det finns inte. Kanske, vem vet, jag kanske får min kyss under misteln!? Det får tiden visa! <3

Nä nu alla barn nu är det inte barnprogram förrens kl 15.00 imorgon!
Men innan dess så ska jag blogga lite till, och förhoppningsvis så känner jag en sjukt bra julkänsla imorgon! <3

Gårdagens jullåt får ni nu och sista jullåten får ni i ett blogginlägg senare!


GOD JUL!
XOXOXO Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar