onsdag 28 december 2011

Party all night!

Hej alla bananer!
Igår så blev det utgång igen, men innan utgången så gick vi på bio och såg "Girl with the dragon tattoo". Vad fan var det för nått? Jo en Engelsk kopia av våran film "Flickan som lekte med elden". Det fanns en sak jag störde mig på i filmen. Varför var Lisbeth Salander tvungen att ha blonda ögonbryn och blåa ögon!? Det störde mig som fan! Man visste ju exakt vad som skulle hända i filmen, jag var trött, så ja jag somnade till ett tag! Det var riktigt nice... HAHA
Som tur var så snarkade jag väll inte för att då skulle jag nog ha fått en armbåge rakt i bröstet.... Men sist jag sov på bion så somnade jag och min dåvarande kille samtidigt. Jag fick höra på kvällen sen att det var två stycken killar som hade snarkat igenom hela filmen så folk hörde 5 rader bort... PINSAMT!!!!

Aja efter bion då var jag pigg igen, så vi drog till Ivy och drack lite gött, men när jag stod i baren så kom den en kille fram till mig, först trodde jag att han nästan raggade på mig, men han var alldeles för full för att höra vad han sa... Men sen hörde jag exakt vad han sa "ska vi mörda han i baren?" Då blev jag fan chockad och sa "Vad fan säger du? Varför skulle vi göra det!?" Sen blev han utkastad...

Efter Ivy så drog vi vidare till Satin, jag messade då men en ganska snygg och trevlig kompis. Så jag ville ju att han skulle komma in till Satin, men det kostade inträde, och det hade han inte råd för, tyvärr så jag gick ut och pratade med han i min jätte tunna tröja. Jag frös inte då men efter ett tag gjorde jag det. Jag råkade stå där i 30min och prata (kändes som 5min), tiden drar iväg när man har trevligt, om man brukar säga så...!

Sen så var jag en riktigt dålig människa, jag var så inne i snacket med K..... så jag glömde bort mina vänner förrens jag var halvvägs hem. Det var dålig stil det!


Vi får se om det blir utgång ikv med, men annars så skulle jag nog gilla att ha en mys och tjockis kväll. med chips, dipp och cola.... Men vi får se hur det blir med den saken... Dansa är ju ändå det roligaste jag vet! =D

XOXOXO, Löve ya guys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar