söndag 4 december 2011

Jonah Mowry

SPRID UT DETTA!!!!
Neeeej!
Ingen och då menar jag ingen ska få känna såhär som han. Han är jävligt stark som klarar av detta att göra denna video är sååååå jävla starkt!


Jonah Mowry, jag vill bara torka bort dina tårar och krama om dig. Att bli mobbad är jag extremt erfaren av... Men det är bara attt tänka att dom jävla idioterna inte är någon ide att lägga energi på, folk som är obekväma i sig själv och inte har någon självkänsla att kunna fatta när någonting är fel, att man inte gör som dom gör... Usch fyfan vad arg jag blir!
Ingen ioch då menar jag ingen ska få känna såhär och Jonah, snälla hata dig inte!
Du är älskad av alla på youtube, facebook och säkerligen av alla i din närhet, och då menar jag inte dom jävla mobbarna, för att dom är inte mänskliga utan några jävla idioter bara!!!

Detta går bara till dig!
XOXOXOXO I Löve ya fina männsika! <3

KOM IHÅG SPRID DETTA VIDARE!

2 kommentarer:

  1. Bra att du delar,folk behöver läsa och förstå <3

    SvaraRadera
  2. Jaa det är bra att folk ska förstå!
    Men folk skriver till mig och säger att jag har blivit blåst pga hans andra video... Jag säger såhär;
    Jag skiter i om han heter jonah eller vad fan han nu heter... Jag tror många av oss kan känna igen oss lite i det här. Och jag vet att så är det!

    SvaraRadera