tisdag 20 december 2011

Sömnlös natt, igen!?

Hej alla bananplantor!
Jag hatar att ligga i sängen, tänka och tänka på en massa skit så att man inte kan somna....
Jag tänker på allt från utbrottet jag fick tidigare ikv då ja märkte att mitt ex, höll på att skriva med min familj på fb. Det gör mig så jävla förbannd så det finns inte. Jag bröt vårat förhållande för ca ett halvår sedan och dom har ännu inte tagit bort varandra från fb än, dessutom skriver dom med varandra! Jag vet ju att du läser denna blogg, snälla ta bort min familj från fb nu! Att jag får höra att du är ute med 2av mina bästa vänner på krogen och dricker öl och snackar gör mig bara riktigt förbannad!
Det stör mig som fan!
Jag är så jävla trött på en jävla massa personer just nu så det finns inte.
Jag la upp sexinlägget på min blogg igen för att jag ville visa att jag är seriös och inte vill ha nått med oseriösa att göra! Och så har man fått något jävla slamprykte, varför jag nu har fått det, har jag ingen aning om!
Jag slampa? Jag är så ärlig jag kan bli på min blogg och det kommer jag föralltid vara!
Och då kan jag säga rakt ut här också hur många jag legat med om det är intressant!
1 kille och några tjejer (men det för att gör mig normal, innan jag vågade stå för att vara bög)!
Då skulle inlägget om hur jag ser på sex vara en ren lögn.

Och jag kan säga såhär, ni som kände er träffade på inlägget, tråkigt för er, men jag la inte ut inlägget för att hugga ner benen på en person som många tror. Jag kan säga såhär, vet ni vad noll gånger noll blir? ja så mycket bryr jag mig om ni kände er träffade av inlägget. Det finns så många lika dana olika snubbar, det jag kan säga är ni är inte ensamma!
Så nu jävla tar jag sömntablett även om klockan är snart 5a! Det är inte värt att ligga i sängen och tänka så att hjärnan kokar när man ändå inte kan agera och gör nått nu!
Godnatt era bananskal!
XOXOXO Löve ya guys <3

2 kommentarer:

  1. Och du ska fortsätta att vara dig själv och vänta på det seriösa. För det oseriösa livet är inte värt ge sig in på, tar bara år utav ens liv till ingen glädje. Du är en underbar människa nu och fortsätt vara det! <3

    SvaraRadera