lördag 10 december 2011

Gråt, skratta, spy


Hej alla bananer!
Just nu sitter jag och kollar på skidskytte här i min OnePiece, supermysigt!
I morse vaknade jag av en hemsk jävla dröm, som jag aldrig vill komma tillbaka till, varken irl eller i drömmen!
Men sen så ringde min underbara vän Isabel som en ängel i nöden och undrade om jag ville ut och ta några öl ikv och snacka ut, som att hon redan visste allt! <3
Du är en ängel med blont hår, med ett stort hjärta och världens härligaste skratt!
Tack för att du finns <3

Jag kommer ligga här och käka upp alla körsbärstomater och klementiner, hoppas ingen märker nått! ;DD
Inte dricka cola, utan mjölk från Albinokossor, dom som gör laktosfri mjölk eftersom dom inte producerar laktos... Eller?
Ja det är vad jag har hört från min blonda familj, eller så är det jag som är den blonda som går på det... Vad tror ni? :D<3
Jag tror inte det är jag är blond... men vem vet? Inte jag iaf....

Jaaa så nu ikv så ska jag få en trevlans kväll med två underbara kompisar, dricka lite öl och, skratta och gråta, men jag hoppas det bara blir att skratta för annars blir det bara tråkigt!

Nu skulle jag vilja ge er lite glädje med världens roligaste reklam och sedan en jullåt!

Så jävla rolig reklam så det finns inte!

Sen dagens jullåt <3

Nä nu ska jag lata vidare här med alla körsbärstomater, klementiner och alla mjölk från albinokossorna! ;D
XOXOXO löve ya guys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar